Wednesday 4 April 2012

Tired -__-


First day kerja. Rasa penat dia lain macam. Kaki badan tangan semua nak sakit kalau boleh padahal kerja simple je pun. Bagi aku first day kerja tempat baru nie okay laa, bos pun gila-gila. Bos aku amoi, umur baru 24, muda lagi. Dia nie jenis gila-gila so tak lah aku diam 24 jam, ehh salah 12 jam je kerjanya hehee. Kat tempat kerja tu aku boleh je nak baca novel ke ape pun, weekdays tak ramai orang pun kat Mydin tu. Sempat online lagi tapi pakai fon jelaa.

Aku dapat lagi sorang kawan baru, dia budak kerja kedai belakang tu. First time tengok ingatkan mak orang ke apa rupanya sebaya haha jahatnya aku. Dia memang baik gila la kan tapi mulut dia cot cet je memanjang, jenuh gak aku melayan. Tapi aku respect gila la kat dia, bayangkan ea umur baru 19 dah keluar kereta Myvi sebijik. Duit sendiri tu beb, duit tu dia simpan sejak kerja kat kedai tu. 2 tahun kerja dah dapat keluar kereta, bestnyeee :D Aku nie masih terkial-kial belajar lagi. Takpe la kan, rezeki masing-masing Allah je tau.

Okay done with all that, esok kerja. Mata dah berat, kepala pun sama. Selamat malam. Assalamualaikum.

                                                                 Lots of love, Aenn Zali


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers