Tuesday 3 April 2012

Ops sikap kemas rumah



Ops sikap kemas rumah! dah macam polis pulak dah heee. Aku terlebih rajin pulak dah harini, bukan senang aku nak kemas rumah tau. Aku tinggal sorang kat rumah harini yang lain kerja and sekolah, so ops sikap senang nak dijalankan hehe. Sapu rumah, mop lantai, basuh baju, kemas dapur semua dah siap tapi tang masak tu failed lagi laa, tak pas. Sorry bakal mak mentua, bakal menantumu tak pandai masak lagi. Setakat goreng-goreng tu boleh laa. Hihi .

Geng, esok aku dah start kerja. Alaa kedai beg je pun. Gaji boleh la, lepas buat bayar lesen kereta nanti. Kerja 12 jam tu, 10 pagi till 10 malam. Tapi takpe kerja dalam air-cond. Aku cuti seminggu sekali je, tapi weekend memang tak boleh cuti. Harap-harap la aku ada masa nak update entri kat sini, kalau malas memang tak update laa. Okay gtg . MAO nak datang kejap lagi :D


                                                           Lots of love, Aenn Zali

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers