Friday 17 February 2012

The Day I turn 19th.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah aku masih bernafas untuk menyambut birthday aku tahun nie. Umur bertambah, tanggungjawab pun bertambah. hee. Birthday aku tahun nie tak sambut pun, cukup la sekadar ada orang yang wish je. Hadiah pun tak banyak dapat. atoto sedihh, cehh aku dah besar laa(padahal nak) haha. Ramai gila kot yg wish tapi kat FB jela. hehe. yang rapat tu ada la yg call or text. Memandangkan birthday aku hari rabu so tak dapat balik rumah. tepat je pukul 12 malam tu ibu call. Terharu kot masa ibu wish tu. Sedih pun ada jugak sebab aku sendiri tak pernah wish bitrthday ibu aku, kalau tulis berani laa. aku setakat bgi hadiah je tapi tak mampu nak sebut, aku sendiri tak tau kenapa. kadang-kadang pelik jugak. Sorry ibu, tapi aku tak pernah lupa birthday family aku.

*aku nak bear nie tp tak dapat pun :)


Okay nie pulak aku dapat dari ayah. Sebab aku nak ayah bagi duit beli sendiri (tak ori pun takpe asalkan aku dapat). Aku nak sangat benda nie sebab dia warna hijau :)


Yang terakhir mestilah dari cik abang aku. Bantal merah :)

*kiss me or kill me ? haha

Sampai sini je kot, malas dah nie. Cau cin cii :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers