Friday, 6 January 2012

penantian berakhir

assalamualaikum, hai & hello :)

penantian berakhir. penantian apakah ? haha. kad matrik aku beb, lebih sebulan aku jadi pendatang haram akhirnya aku dapat jugak kad matrik baru. lama kot nak tunggu kad baru, disebabkan kehabisan kad. hampehh -____- lepas nie jangan harap la aku nak gantung kad tu kat leher, duduk je dalam purse aku diam diam. aku taknak cicir lagi woo, tak pasal pasal terbang duit aku RM30.

haha. aku tau buruk, cukup2 la gelak tu.

tudung macam makcik2 kan. haha. aku tau tu yang korang nak cakap. gambar buruk gila doh, time induction la katakan hahaha. nie kad baru tapi gambar tak tukar pun, penat je aku pakai tudung lain masa nak pegi buat kad nie semalam. haha

*pesanan penaja: simpan la kad matrik korang baik baik. tak kira la uni, kolej or sekolah. even kerja pun. kalau kaya, campak2 jela kat tu. hehe


No comments:

Post a Comment