Wednesday, 28 December 2011

PINK ? ape ke peliknye.


PINK ? aku tak minat la kaler nie tapi pelik kan blog aku kaler pink. haha. terjatuh hati kot kat kaler nie. kesian hijau aku. manusia berubah, macam tu jugak la aku. pink nampak lembut, kemas. hijau pun sama tapi aku rasa pink sesuai kot untuk blog nie, kang letak hijau sakit pulak mata orang nak baca entri terang terang macam tu ye dak. hehe. header aku pun pink. alahaii nasib kau la blog, dah tersuka nak buat macam mana kan. hekhek. walaupun ada pink, hijau tetap dihati :)

PINK, welcome to my life. erkk --"

1 comment: