Saturday 5 January 2013

I am Lejen

Sabtu, 5 Januari 2013. Semangat betul aku bangun pagi nie, awal awal dah bangun dah. Supposedly aku tak balik rumah minggu nie sebab baru je selasa lepas balik kolej. Tapi disebabkan Lejen Press datang Jonker Walk gua balik jugak baii, nak sangat pergi beli buku buku lejen tu. Bukan senang nak dapat peluang tu sebab kat Melaka takde kedai yang jual buku Lejen.


Ini hasilnya. 4 buku kena rembat. Aku 2, Amir 2. Taraaaaaa !

Yang ini aku punya



Lelaki Eksistensial - Amir

Bayang - Amir


Abam Resmanshah ( Penulis Langit Nan Gelap)

Situation kat sana. Akak baju hijau tu comel heeee :)

Pembelian yang lebih RM 50 dapat 10% diskaun, beli RM 100 or lebih dapat 15% diskaun. So daripada kena bayar RM 80, kitorang bayar RM 72 je. Kalau ikutkan hati semua buku yang ada aku nak hahaa. Tamak aku nie. Next time akan ku pastikan aku beli lagi buku lejen. 

Lejen tersangatlah OHSEMMM!

*Sumber gambar: Facebook Lejen Press

Lots of love, Aenn Zali





Daisypath Friendship tickers