Sunday, 1 April 2012

Too many high hopes, too many disappointments.


Perempuan selalu macam nie kann, include me. Sebenarnya tak boleh nak salahkan perempuan sepenuhnya. Yang memberi harapan lelaki jugak. Perempuan memang senang menangis, bukan sebab perempuan nie cengeng, sifat perempuan memang macam tu. Lelaki adoo ? Takdo enn. Lelaki takkan tau bila perempuan marah ataupun terasa hati, perempuan nie seboleh bolehnya nak sorokkan dari lelaki perasaan dia. Padahal dia dah nangis bagai nak gila kat sana. Ada lelaki tau? Kalau tau pun sebab cara perempuan tu lain macam sikit tapi bila tanya si perempuan mesti jawab takde apa pun, okay je. Lelaki pun buat dekk je. Dah nampak kan hati perempuan camne.

Awak, awak dan awak yang bergelar lelaki kat luar sana tu, tak kesian ke kat awek awek korang? Tak sayang sikit pun ke? Kalau korang tak heran apa perasaan awek korang, lepaskan jela dia. Kesian gila kat dia mesti banyak pendam rasa.

Motif aku tulis entri nie, aku kecewa. Okayy mood tak stabil. Kbaii :'(

                                                         Lots of love, Aenn Zali

No comments:

Post a Comment