Sunday 1 April 2012

Aku ingat Zayn Malik tu . . .





Mamat nie nama dia Zayn Malik. Selama nie tak tau pulak aku nama dia Zayn Malik. Nama dah macam melayu sekali muka dia haa amek kau hensem kebabomm. Aku minat jugak la lagu-lagu One Direction tapi memang aku tak penah nak ambik tau nama ahli group tu pun. My bad la kann, lepas nie kena ambik tau apa yang jadi kat alam sekeliling (ayat tak menahan) hehew. 

Kengkorang pun tak kenal ke dia nie? Haa cer try google Zayn Malik, memang berlambak info pasal dia keluar, retis le katakan. Nahh nie aku share sikit info pasal dia. 

Name: Zayn Javadd Malik
Age: 19
DOB: 12/01/93
Star Sign: Capricorn
Home Town: Bradford
Celeb Crush: Megan Fox
Man Crush: Justin Timberlake
Favourite hair colour on a girl: Brunette
Bet you didn’t know: He celebrated his 18th birthday with a trip to Nandos
with the boys.


One Direction sangattt ohsemmm. Hensem gila babeng !
Masa aku update nie lagu One Direction tengah on air dekat Hitz FM.  bhahaha kbaii :D

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers