Friday 2 March 2012

END of Semester Two & Exam Mood

Assalamualaikum, Salam Jumaat :)



Harini Jumaat hari terakhir lecture and esok bermulalah study leave untuk bebudak UiTM. Walaupun last lecture harini tapi aku dah balik malam tadi, whoahh 'Thanks miss sebab cancel kelas jumaat'. Untung la aku rumah dekat dengan U. Disebabkan paper first paper aku 15 March nanti, aku ada lebih kurang seminggu lebih la duduk rumah, study tu belum tentu lagi hikhikk. Ehh, I will study. Takut pointer jatuh nanti malu la kan. Takkan nak sorok muka celah tudung pulak. Hahaha.

So, dalam masa 2 minggu nie blog aku akan sunyi sepi sampai laa aku habis final nanti. Doakan yang terbaik untuk aku dan kawan-kawan ye. And for those yang exam jugak, GOOD LUCK.

*insyaALLAH for all 6 subjects

GOOD LUCK GENG !

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers