Saturday, 25 February 2012

Al-Fatihah untuk arwah atuk.

Assalamualaikum.


25 Februari 2012. Genap setahun dah arwah atuk pergi tinggalkan aku. Rindu sangat, tu lah atuk yang selalu bagi nasihat kat aku sepanjang aku membesar. Even masa dia sakit pun dia masih bagi nasihat. Nasihat atuk yg paling aku ingat "Dah besar nanti jangan jadi orang jahat, jadi orang baik". Sedih sangat kalau ingat balik. Lama dah aku tak balik kampung, tak balik means tak pegi kubur atuk jugak laa. Satu hari nanti aku akan pegi. 




AL-FATIHAH UNTUKMU.
AIN AKAN INGAT CAKAP ATUK


No comments:

Post a Comment