Thursday 15 December 2011

assalamualaikum :)

hyee blogger hebat sekalian :)
macam mana hari  korang, hope senyum selalu.
rindu korang nie, lama dah aku tak jenguk sini, agak busy+tahap kemalasan yang melampau. haha. almost 2 bulan jugak la aku tak post apa-apa, takat jenguk macam tu je. haishh. act tadi aku baru lepas kuiz microeconomics, pening tak payah cite la kan, hee. orang yang pernah rasa je tau rasa dia. ehh, nak kongsi satu story dengan korang nie, setiap minggu aku ada 3 kali kelas BEL(english), so kalau ada replacement class, akan jadi 4 kali seminggu. lect BEL aku tersangatlah bosan, dia kalau membebel dah macam syok sendiri dah. haha. aku lagi rileks dok baca novel kat belakang, yang lain tu ada yang pakai handsfree dengar lagu, online fb, conteng meja, macam macam ragam aga. muka semua melongo pandang dia. haha. ada macam nie kot muka classmates aku semua. haha.

baby nie comel walaupun muka bosan. haha

lagi satu, lect aku nie suka memaksa kitorang, dia tau nak duit aje, suruh beli newspaper laa. whiteboard eraser pun nak dipertikaikan. perangai dia yang paling annoying, dia suka perli. pehh memang pedas laa kan, siap nak buat example untuk essay lagi, tak bole blah betul. dah tua tu sepatutnya lagi paham student, nie tak, macam tak pernah mengajar langsung, yak pandai ambik hati student. muka nak ketat je 2 jam tu, macam tempoyak. rasa macam tak sanggup nak tunggu sem nie habis, lagi 3 bulan tu. adoii lama gila. 

ehh, panjang dah aku berceloteh nie. niat aku bukan nak mengaibkan dia, just nak meluahkan perasaan.
sekian utk kali ini, salam :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers