Thursday 22 September 2011

kenapa aku mesti macam nie ?

assalamualaikum
jawab tau, tak jawab dosa, tehee :)

ada la dalam seminggu aku tak update blog nie. minggu exam. agak busy  la kan
sekarang nie aku tinggal 3 paper lagi, subject yg bole tahan killer, fundamentals of management,
business mathematics & financial accounting.
memang kena study hard la kan.

minggu nie memang menyerabutkan kepala aku. haishh semak betul laa
ade je masalah. kalau tak dgn encik dora, dgn member.
macam2 kena pikir, nak jaga hati orang ke jaga hati sendiri.
penat wehh macam nie, bole gila tau lame2.

memang bukan senang orang nak paham kita tapi sekurang kurangnya
hormatlah perasaan kita, kita bukan patung
ye dakk . .

macam nie la muka aku kalau nak tengok. ngeh ngeh


ada comel ka ?? 

*hiburkan hati sendiri je aku mampu buat.
                                                                                                                                        

                                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers