Thursday 11 August 2011

we proud to be DE'BEST club member . HAHA

Hari selasa dapat baju De' Best . Rabu da pkai . memang sume budak part 1 excited la kan . hehe . aku ? no komen :)
rase cm bangge pun ade gak la an .

De' Best stand for Diploma in Business Studies 

1F students , bdk klas aku la tu . tak sume yg pakai baju nie .
so, aku , fazirah and nyna bergambar 3 org jela kn .
kitorang pun memang gile kamera . haha



nie 1st picture yg kitorang snap . otw nak balik bilik nie .
tepi tasik pun jadi la kan . hehe

HAHAHA . nak gelak aku tgk gambar nie . gemuk gila aku .
fakta ye , bukan auta . badan aku naik bagai dipam-pam . teetttt.


GILA LENSA .



gambar2 nie diambil pakai fon cybershot kesayangan nyna je .
kami student tak mampu nak beli DSLR . haha






selesai sudah sesi bergambar kami .
sekian . TAMAT .



No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers