Sunday, 21 August 2011

bila ucapkan terima kasih kat orang jangan lupa senyum.

hollaa semua .
kenyang la weyh lepas berbuka nie kan . 
harini aku tertarik nak tulis entri tajuk nie .macam serius je kan , hehe
taklaa . aku tergerak nak buat tajuk nie sebab terdengar iklan kat tv tadi .

dah dah , jom mulakan :)

terima kasih , thank you , gracias . semuanya bawak maksud yang sama . tapi manusia zaman sekarang nie susah sangat nak cakap terima kasih . bagi pendapat aku macam tu laa , tak tau la anda di luar sana ye . bukan susah sangat nak ucap terima kasih , tak kena bayar pun . zaman sekarang nie susah nak cakap . ada jugak yang ucap terima kasih tapi muka macam mintak penyepak . ikhlas ke kalau macam tu ? apa apu pun tanya pada hati . apalah salahnya kalau kita senyumkan , dapat pahala lagi . senyumkan satu sedekah . kan bagus kalau macam tu . 

pendek je entri nie . tapi kalau korang pikir balik ada manfaatnya .
sekian untuk harini .




No comments:

Post a Comment