Sunday, 31 July 2011

ahlan wassahlan ya ramadhan :)

ramadhan datang lagi !
bukan senang nak rase bulan ramadhan nie , setahun skali je pun .
sebab tu la kite kene hargai nulan ramadhan nie , mne tau umur tak pnjang , tahun depan dah tak dapat rase dah .
kite kne la tmbahkn lagi amal ibadat yg nipis mcm kulit bawang nie kan . time bulan puase nie la kite bleh makan bende2 yg susa nak dpt , bulan puase je ade jual .

pedek kate bulan puase nie memang best laa .
macam-macam ada !

selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment