Wednesday 20 June 2012

It's our first anniversary .

This should be done yesterday tapi aku tersangat la busy semalam. So entri ditulis harini as aku jumpa MAO pun harini.

Okay now .


Happy Anniversary sayang ! 
I love you before, now and forever .

Sorry awak sebab tak dapat beli apa apa, dapat makan kek tadi pun jadi lah ye. Segan nak wish face to face. heee :D Trust me, you're the one and only. I don't want anything else but you . Thanks to 'M' sebab kalau bukan sebab dia kita takkan kenal.

And. this is for you.

bintang
tolong bagitau saya sayang dia ,


bintang

nanti datang kat dia ,
kelip kelip cerah tau ,
sampai mata sepet bagai 
baru ada mood korean sikit
secerah cinta dan sayang saya kat dia ,


bintang

kalau boleh nanti buatlah tahi kat depan dia
jadi tahi bintang
hope dia akan wish and doa kat Tuhan
hope our relationship will end with akad nikah

and we live happily
dan hanya saya perempuan yang dia ada
dan wife yang dia ada in future
even ada 3 kosong .
JANGAN



bintang
nanti bila kami bersama
bila kami bertemu
nanti ceriakan malam kami dengan cahaya kau
buat macam lampu lip lap 
hari raya :)



bintang
nanti kami menari
jangan lupa pasang lightening
bersumberkan cahaya bintang
tapi ni time kawennn 
ouchhh , gila sweet :)



bintang
saya sayang dia sangat2

Okay done. Terima kasih Allah :')

Lots of love, Aenn Zali






Daisypath Friendship tickers