Monday 11 June 2012

11 Jun punya cerita


Haii adik junior ! hoho. Hello new sem, saya dah part 3 sekarang. Cepat la habis diploma nie, nak kahwin pulak. Ehh tersasul hahaha. Nak belajar jejauh dulu baru kahwin laa, haiyaa aenn nie :D Harini sangat penat woo, kelas pack dari pagi sampai petang, dah macam robot pulak aku rasa. But, bila jumpa classmates yang gegila penat tu pun hilang. Sem nie aku ada 7 subjek ye kengkawan, banyak tak banyak la kann, boleh la buat aku rasa nak terjun tasik tu kejap. Ehh tak tak, gurau je. Haha. Makngah pakai baju merah ye anak anak harini :D


Geng, tadi ada class macroeconomics. Tak tau ea subjek ape tu? Buat buat tau jela ye. Lect tu terus ajar kot. Memang otak aku nie tepu lagi la kann. Haha teruk laa aku nie. Nak tau apa aku buat masa class tu.
Nie hasilnya masa lect tu dok membebel kat depan. Taraaaa :D Amaran keras: Jangan tiru perangai ini. haha


Ehh 11 Jun la harini. Genap dah setahun aku kenal MAO, baru kenal ye bukan couple. Rasa macam baru kenal semalam je, hihi. Hope hubungan nie kekal selamanya la kan. Cehh terjiwang pulopp. Haha. Tak dapat la nak jenjalan celebrate sebab dah tercampak kat Lendu nie haa, first class pulak haa harini. Takpe la tak celebrate pun kan, encik MAO saya sangat understanding, dia bukan heran pun celebrate ke tak. Aku pun tak sure dia ingat ke tak tarikh harini. Haha. Awak lupa kan MAO ? Saya tau dah, malas nak cakap je. ( Habis lah aku kena cubit nanti ). Haha.

Okay serius sikit. Ehemm ehemm.

Dear MAO,
It's been one year i'm with you. I'm sorry for all my wrong doings, for the arguing, sorry for all those bad things and sorry if i always make you angry or sad :( But there's only one thing I know,that I will always love you no matter what :') may God bless us and our relationship. Amin. Thank you for always there for me and always give your support when you know I'm not strong enough to face it. I'm soo happy that i got to spent my time with you. I love you more than words can say.


Okay siap dah essay aku untuk harini. Haha kbaii :D

Lots of love, Aenn Zali




Daisypath Friendship tickers