Sunday, 6 May 2012

HARAM sambut Hari Ibu .

Mesti ada antara korang yang tak tau lagi kan benda nie. Aku pun baru tau tadi, agak terperanjat jugak la kan. Kalau korang tak percaya try dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus kat youtube, tajuk dia Haram sambut hari ibu. Nie pun ada aku jumpa kat encik google.




Terpulang kat korang la kan nak percaya ke tak benda nie. Kalau tak sambut pun takde masalah kan. Kalau setakat nak bagi hadiah tu tak payah la nak tunggu hari ibu bagai, hari apa pun boleh bagi asalkan niat kita ikhlas.

Okay. Sekian

Lots of love, Aenn Zali