Thursday 29 March 2012

The three of us.

Assalamualaikum, i'm back :)

Yeayhh now dah start cuti sem, masa untuk cari kerja. 2 bulan cuti kalau tak kerja boleh mati kutu, pokai sume.
27 March was my last paper and kitorang decide nak keluar 28. Karaoke la kan, apa lagi nak buat. Jerit-jerit release tension best hape. Ehh, kitorang ? Lupa nak bagitau. LYNA, FAZIRAH AND ME.

This is us. Mereng semua

Cuti 2 bulan, so 2 bulan laa tak dapat nak gelak golek golek ngan diorang. Kalau duduk dengang diorang memang tak sah kalau tak gelak. Kitorang jadi extra rapat masa study week haritu, study, makan sume sama sama. Tido pun sebilik, roommate aku awal awal aku dah campak jauh jauh. Kejamnye aku. hahaha

Okay, semalam kitorang dah keluar. Lokasi: Dataran Pahlawan & Mahkota Parade(itu je yg ade)
First thing yang kitorang buat, MAKAN. around 1 p.m baru kitorang sampai then terus pegi makan.
Duduk Uitm tak dapat mcd, time nie la nak makan pun kan.




Okay done with makan. Karaoke time. On the way nak naik escalator, singgah kedai aksesori kejap. Belek punya belek, kitorang beli the same gelang kaki, tapi lain lain warna. A bit mahal, RM6. Mahal sebab kedai lain jual 3 for RM10. Dah terbeli nak buat macam mana kan.

As usual gambar mesti tak cukup sorang, takde tukang snap lain. Aku yg jadi camera women

Settle beli gelang and karaoke. Fazirah nak balik, driver ada hal. Driver dia boyfie dia laa. Aku pun kena balik sekali sebab dia nak singgah rumah aku ambik barang dia(dia tidur rumah aku satu malam). Masa tu baru pukul 3 lebih, so masih awal. Lyna stay je kat mall, jalan sorang-sorang. Aku sampai je rumah terus ambik moto and rempit. haha bukan rempit la, aku pemandu berhemah, ngeh ngeh. Aku datang mall balik, lepak dengan lyna. Take a look at the picture, malas dah aku nak taip panjang-panjang.

Dia muat baju budak nie, nampak bebeno keciknye. teheeee

kalau ada anak, aku nak beli yg nie(berangan) hahaha

Aku beli yang hijau je. fav colour.

ambik gambar je, beli tak pun



Okay habiss dah. banyak lagi gambar tapi takkan nak upload semua kan. I'll miss the moment we spent together guys. See you for the next 2 month, take care Mak Jemah & Mak Senah.

                                                                Lots of love, AENN ZALI.
                                                                                                                                                                              










No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers