Sunday 11 September 2011

kembali semula setelah lama menyepi .

assalamualaikum semua :)

tajuk entri aku macam pelik je kan , haha.
lama dah aku tak jenguk diari bergerak aku nie, agak busy maklumlah final exam dah dekat
(lagi 2 minggu je)
test & kuiz hampir setiap hari, dengan aktiviti lain lagi . sumpah penat .
minggu nie memang aku tk cukup tido, hjung minggu balik uma aku bantai tido puas2 
*bising mak aku, hehe

minggu nie ada banyak betul jamuan , maklumlah dah nak habis sem . avent besar yg aku join
 DE' BEST DINNER 

dinner nie berlangsung kat Hotel Avillion Legacy, Melaka . 
nie gambarnye

macam mak datin gitu :)
 





okayy done . cukup la tu gamba yg ade .
takkan nak letak sume lak ye an , hee :)

udah untuk kali ini , ada kerja yg harus diberesin
haha . indon mari :)

bubbye~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers