Tuesday, 5 July 2011

petang yang BOSAN .

ASSALAMUALAIKUM :)

Aku mengantuk sebenarnye petang nie tapi disebabkan mate aku nie mengade-ngade tak nak lelap , akhirnye kat sini la aku tercampak . haha.

Pagi tadi best gile , kelas CTU aku 1 jam je . sayang lebih la kat ustaz aku . haha . lepas habis kelas , aku debgan budak2 kelas aku pun mule la bermesyuarat kat tepi tasik . haha . SESI LUAHAN HATI . yg nak gado , yg menangis sume ade . hehe .

Kejap lagi koku la plak , alahaii malasnye badan aku nak g kawad . hehe . dapat tido petang2 nie best tau . haha . malam nie pulak ade kelas BEL . ponat sungguh . hehe .

Dah lah , banyak pulak aku merapu petang nie , bende bukan2 plak tu aku tulis . hehe .

~ASSALAMUALAIKUM~

No comments:

Post a Comment